Retouren en service

NIET TEVREDEN
Vergist met uw aankoop? Of is het stuk? Dat is vervelend. En wij willen dat graag voor u oplossen. Wat dat precies is, zetten we graag even voor u op een rijtje.

  • Wij doen niet moeilijk.
  • Gratis retourneren (Binnen Nederland).
  • 14 dagen bedenktermijn op al onze producten.
  • Bij ruilen: uw nieuwe product vaak al de volgende dag in huis.
  • Bij retour: uw geld kosteloos binnen 14 dagen terug.
  • Bij mankementen: een goed product vaak al de volgende dag in huis.
14 DAGEN BEDENKTERMIJN
Toch niet tevreden met uw aankoop? U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Dus bekijk het product gerust zoals u in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een tube crème uit het doosje en bekijk hem van alle kanten, maar draai de dop er niet af. Twijfelt u nog? Neem dan even contact met ons op.

RUILEN EN RETOURNEREN
Wilt u uw bestelling of een artikel retourneren? Gebruik dan ons retouren formulier. U kunt eventueel ook gebruik maken van het modelformulier.

Gelieve de onderstaande regels aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.
  • Als u de gehele bestelling retourneert, dienen alle hierbij ontvangen geschenken ook retour worden gezonden. Stuurt u een gedeelte van de bestelling terug dan dienen alle geschenken waarvoor u niet meer in aanmerking komt retour worden gezonden. Stuurt u de geschenken niet terug of zijn ze gebruikt, dan brengen wij deze in rekening.
  • Wij vergoeden alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten welke wij in rekening hebben gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u de herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of u heeft aangetoont dat u het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel als waarmee u ons betaald hebt. Tenzu u instemt met een andere methode. Heeft u uw bestelling gedeeltelijk of volledig met een kadobon betaald (bijv. Dehcos Kadobon, VVV Cadeaubon, Fashion Cheque)? Dan ontvangt u dit (gedeelte) als een Dehcos Kadobon retour. De terugbetaling is kosteloos.
  • De kosten voor het retour zenden binnen Nederland zijn voor onze rekening.
De kosten voor het retour zenden voor landen anders dan Nederland zijn:
  • ... in geval van mankementen en/of een verkeerd product ontvangen voor onze rekening;
  • ... bij vergissing uwerzijds voor eigen rekening;
  • ... bij een allergische reactie voor eigen rekening;
UITZONDERINGEN
Veel van onze producten kunnen wanneer ze gebruikt zijn om hygiënische redenen niet worden teruggenomen, wij kunnen ze immers niet meer verkopen. Heeft u een dergelijk product gebruikt en bent u niet tevreden, neem dan toch even contact met ons op. Wij horen graag waarom u niet tevreden bent en vaak is er wel een oplossing voor te vinden.

KLACHTENAFHANDELING
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Dehcos V.O.F.
Wilhelminastraat 19b
5991AX Baarlo Lb
Tel.: +31777114367
E-mail: klantenservice@dehcos.nl
Website: http://www.dehcos.nl
    
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Terug

Categorie